tirsdag den 16. august 2011

Abernes planet.

I aften skal jeg og Maria ( min sambo ) i biografen og se Abernes planet.. Tror det en hel fantastisk film. :) jeg glæder mig rigtig meget! mig og Maria har boede sammen i ca 4 månder og vi har ihvertfald været i biografen 6 gange!! Vi ELSKER det! jeg syntes der er noget helt specilt og anderledes ved at se en film i Biografen.. Så det vil vi gøre i aften, og den gang bliver det Abernes planet.
Jeg skal nok skrive min mening af filmen når jeg har set den.

Kort info om abernes planet:
Abernes Planet er en oprindelseshistorie i den sande form. Filmen foregår i nutidens San Francisco og er en virkelighedsbaseret advarselsfortælling – en blanding mellem science fiction og science fact – hvor en mand eksperimenterer med genetisk ingeniørarbejde.
Det fører til udviklingen af intelligens hos aber og begyndelsen på en krig om overherredømmet over jorden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar