onsdag den 31. august 2011

Hej i lækre damer..

Puha syntes det svært at ha tid til det hele, er lige begyndt på arbejde i Tirsdags, så er så smadert når jeg kommer hjem.. så beklager hvis det ikke er de længste og mest spændne blog indlæg den her uge :)
Nå men i kan lige få en hurtig opdate fra mig..
- Jeg har været til læge i dag med en urin prøve, da jeg de sidste to uger, har skulle tisse KONSTANT, altså jeg vågner omkring seks gange om natten fordi jeg skal tisse.. aaarg det satme træls at få sin natte søvn ødelagt. nå men fik så svar på urin prøven, jeg troede bare det var blære betændelse.. men nej var det ikke! min længe har mistanke om at jeg har diabetes :( Århh ha.. så skal ned til lægen i morgen og få måldt mit blod sukker, og få taget blod prøve.. hvis jeg skal være helt ærligt så er jeg sku lidt nevøs.. :/ er der nogen af jer der kender til diabetes, der kan fortælle mig lidt om det??? jeg ved ikke så meget om det. men er sikker på det ikke er ret at skulle sprøjte sig selv med insulin... :( .
- nu ligger jeg på sofaen og er lidt trist over det... kryds finger for mig.

masse af kærlighed fra mig.

2 kommentarer:

  1. Puha det lyder da heller ikke rart, at skulle gå og tænke på! Kan godt forstå du er nervøs!Jeg kender kun lidt til det, men jeg ved, at langt de fleste mennesker lever med det på en måde, hvor de stadig kan leve et forholdsvist normalt liv og det med insulin vænner man sig til, det bliver helt normalt efter noget tid. Men jeg synes helt sikkert, at du skal slå koldt vand i blodet indtil du ved præcist om det er diabetes. Prøv, at tænke positive tanker, selvom det tit er nemmest, at tænke alle de negative!

    Håber alt det bedste for dig! Tanker herfra

    SvarSlet
  2. Hej Jill :)
    tak for de søde ord.
    ja man må lære at leve med det...
    - det godt nok svært at få tankerne væk fra det... men måske er det meget godt at forvendt det værste, så jeg ikke bliver for overraskede..
    - men jeg vil følge dit råd og prøve at tænke posivetive tanker :)

    SvarSlet