onsdag den 24. august 2011

Overtroisk eller ej ?

Ja det er et godt spørgsmål?
jeg ved ikke om jeg er overtroisk?? jeg kan gode lide at læse mit horoskop en gang imellem, og tror også tit på det, men ikke altid det passer! jeg kunne da også den gang jeg var mindre, når jeg fandt et 4 kløver, ønske.... og kan også huske man altid lod vær med at gå under stigen og når man smader et spejl så fik man et lorte liv i 7 år.. haha entlig meget sjov at man tror på sårn noget.. Tror fordi det noget man er voksede op med! jeg gå da heller ikke under en stige den dag i dag, fordi det har jeg altid fået at vide at det gjorde man ikke! men om jeg er overtrisk ved jeg ikke rigtig?
Måske er vi alle lidt overtroisk i en vis grad? Hvad mener i ? syntes i det noget fis, eller har i også noget ting hvor i lige tænker aarrh.. :) ?

Fandt lige mit horoskob på Se&Hør's hjemme siden.. Nu må vi se om den passer..

Dagens horoskop
Du er i dit følsomme hjørne idag. Du har et overskud og ønske om at ville gøre noget godt for nogen omkring dig. I aftentimerne får du et tilbud.
Ugens horoskop
Du vil bruge en hel del tid på at skabe de bedst mulige omgivelser for dig selv og dine nærmeste. Du giver også gerne en hjælpende hånd til dine venner. En sag i forbindelse med et møde, vil ikke give dig dit ønskede resultat.
Månedens horoskop
Det vil være op til dig, at få afklaret ting og sager omkring dig. Du har i al for lang tid gået rundt, som katten om den varme grød. Nu er sandhedens time kommet. Alt vil desværre ikke gå helt så glat som du måske kunne ønske dig. Der er grus i maskineriet. Til gengæld, så vil månedens oplevelser befri dig for mange pligter og bekymringer. Du får et spændende tilbud.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Virkelig fin blog du har :-)
    Er blevet fast læser.
    Kig forbi hvis du har lyst :-)
    knus Sara.

    sarakongsted.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Sara :) tusind tak.
    kigger selfølige forbi :)

    SvarSlet