mandag den 22. august 2011

Tatoos'

Mmh hvis der er noget jeg har en svaghed for så det tatoo's jeg syntes det ser så fantastisk ud, og gør virklig ens look personligt og unik!Jeg har selv to små tatoo's og har planer om at skulle ha ihvertfald to mere..
- Jeg syntes selfølige ikke folk skal ha lave en tatoo bare for at få en. Jeg syntes den skal betyde noget og man skal virkelig være 100 % sikker på man ikke fortryder den!
Jeg har ikke for trudt mine da de begge betyder noget, for mig..
Jeg fik den første da jeg var 16 år og nummer og nummer 2 da jeg var 18 år.
- Jeg er lidt træt at høre på at folk siger '' du kommer helt sikkert til at fortryde det når du bliver ældre'' og jeg har det sådan lidt'' nej det gør jeg ikke'' for til den tid har næste alle andre kvinder på min alder også tatoos fordi der er så moderne og normalt at få lavet i dag.. så om 20 - 30 eller 40 år, så er det langt fra unormalt og grimt at ha en! Bare min mening :) og udover det så mine nogen man sagtens kan skjule..
Hvad med jer? hvad syntes i om tatoos? syntes i det flot eller grimt? og kunne i selv finde på at få en, eller har i en?




6 kommentarer:

  1. Hej :) synes os din blog er fed. Jeg tilmelder mig og følger med i den.
    I øvrigt synes jeg at tattos er fede. Især dem der har stor betydning. Har selv overvejet at få lavet en :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :)
    Så syntes jeg da du skal springe ud i at få lavet en :)
    Hvad skal det være og hvor? :)

    SvarSlet
  3. Jeg har selv 4 tatoos, 3 piercinger, og overvejer nr 5 :o) Kan ikke se noget galt i det, og fordi hjemme hos mine forældre har alle næsten en, er der ikke nogle der påpeger noget med jeg kommer til at fortryde længere, det er mit valg og min krop :o)

    -Bettina

    SvarSlet
  4. Lige præcis! det dit valg og din krop! Også sådan jeg har det! min forældre har heller aldrig rigtig sagt noget til.. jeg bare hørt det fra flere ''ældre''.. men det skam heller ikke noget der skal stoppe mig! :)

    SvarSlet
  5. Syntes også tattos kan være rigtig flotte.
    Men tror også rigtig mange får lavet en, hvor det måske ikke lige rigtig har været planlagt.
    Jeg går og planlægger og få en selv, på siden af overkroppen, noget skråskrift, skal bare finde på den helt rigtige sætning, som betyder noget for mig :)

    SvarSlet
  6. Ja syntes det en skam folk ikke altid lige tænker sig om inden de for lavet en :)

    SvarSlet