mandag den 5. september 2011

Ååååh Happy day!!

Job samtale:Ja jeg var så til job samtale i dag, and geus what.... jeg blev ansat på stedet og skal starte i morgen!!!! WHAAAAT! åårh hvor er den fantastisk!, det er en elev plads i Damkjær sko! så kan jeg afslutte min udannelse! det bliver perfekt!
Glæder mig virkelig meget til at få en normal hver dag igen! har de to sidste månder ikke haft noget arbejde! Men det har jeg nu! og oven ikøbet mit drømme elev plads :D wuuuuhuuu! så jeg glæder mig som et lille barn til at starte i morgen!

The twilight - bøgerne.
er gået i gang med at læse twilight bøgerne..
og er i gang med den første : Tusmørke.
Hold da op en fantastisk bog! syntes filmene er super fede, men bøgerne er enu feder! hvis i ikke har læst dem, så vil jeg stærk anbefalde det! har helt svært ved at ligge den fra mig igen:b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar