onsdag den 14. september 2011

Bla bla bla..

Valg valg valg! det da godt nok det eneste man høre om lige i tiden! dejligt at vi kan få en afslutning på det i morgen og forhåbentlig for den (jeg mener er) den RIGTIG statsminister!. Jeg har haft stemmeret i 2 år, har altid stemt det min mor og resten af min famillie har gjort..
Men den her gang har sat mig lidt ind i det, og har fundet ud af den jeg vil stemme på er den samme som min famillie, :) så den her gang kan jeg sætte et kryds med god samvitighed over at jeg ved den er den rigtig kryds jeg har sat :)

- jeg er nu igang med min anden uge på arbejde, og bestemt ikke blevet mindre glad for. det er en skøn arbejdsplads, med masser af udfordringer. :)
meeeen i morgen har jeg en fridag og det vil jeg nyde.. så skal en tur i gågaden med søs og shoppe lidt! :b.

Go Torsdag aften til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar