torsdag den 11. august 2011

Gave ide!

Jeg har en veninde, der rejser til Afrika på Mandag i 5 Månder.. Det er godt nok lang tid og laaaaangt væk! Men hold da kæft en fed oplevelse! bare det var mig! Hun skal der ned med noget sprog skole, hvor de skal alt muligt, dykke, ud i junglen, prøve at bo lige som de gør i afrika.. Og hun skal undervise på en skole :) .
Jeg skal til Afsked/fødselsdags fest hos hende på Lørdag, glæder mig det bliver super hyggeligt men også lidt sørgeligt!. Jeg havde meget svært ved at finde på en gave til hende, da det gerne skulle være noget hun kan bruge i Afrika, og de må ikke ha særlig meget med.. Så jeg fant på den geniale ( syntes jeg ) Ide, at lave en kurv med alt muligt hun skal bruge til rejsen.. Altså alt muligt en pige ikke kan undvære..
Der er Vatpinde, tandbørste, skraber, sæbe, negle fil, lille førstehjælps kasse, slik til flyve turen og en masse andet..
- Det en super smart ide, hvis man ikke lige ved hvad man skal give sin veninde/mor/far/søster eller kæreste.. Så kan man fylde en lille kurv med alle personens ynglings ting :)

Kys og kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar