onsdag den 10. august 2011

Loreal studio...

Få at for ortneligt startet på Bloggen, vil jeg som det første andbefale et produkt!
jeg vil en gang imellem lave en '' dagens produkt '' indlæg, så alle i skønne piger kan få noget inspiration :)
Dagens produkt i dag er:
Dette helt fantastiske hår produkt til når man glatte hår. jeg ved godt man kan få rigtig mange slags, og sikker også nogen der er beder meen som sikkert koster kassen!
Dette produkt er helt fantastisk og ikke spor dyrt! En koster ca 30 kr, og lige nu kan man få 2 for 40 kr i Bilka! BILIGT! :)
Det helt fantastiske ved Loreal's produkt er at det både gør at håret er letter at glat, håret bliver blødt, det for det til at skinde, og det gør at håret ikke taget skade af varmen fra glatte hjernet!
Jeg elsker det! syntes det er en super køb jeg fik gjort mig der :)

Kys og kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar