onsdag den 10. august 2011

Im back!

Som nogen måske kan huske, så havde jeg en blog førhen der hed TrineStrache.. Den valgte jeg så at slette da, jeg ikke rigtig følte jeg havde tiden til det. Men efter jeg har slettede den er jeg godt nok kommet til at savne at blogge, og savne alle jer skønne læser :) så nuuu er jeg TILBAGE! Og helt klar til at blogge løs igen!! kan slet ikke vente med blogge!. Min blog vil være en personlig blog ligesom den jeg havde før, den kommer til at handle om alt muligt! Min hverdag,´drenge, veninder, mode, skønheds tips, musik, mad, film, altså alt hvad jeg overhovdet kan finde på :)! Og tager gerne i mod forslag..

Alle i blogger ved godt hvordan det er at være ny blogger og at det ikke er så sjovt, når man ikke har faste læser... Nu skal jeg jo starte forfra så håber i vil støtte mig og læse min blog, så bliver det hele lidt sjover :)
Håber i kommer til at nyde bloggen, jeg glæder mig ihvertfald til at komme i gang! :)
Kys og kram..<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar